Blog

Momenteel is Nubix volop bezig met de voorbereidingen van de Klantenraad van 2017, welke in september gaat plaatsvinden. Tijdens de Klantenraad gaan wij terugblikken op de Klantenraad van 2016 en brengen wij de deelnemers op de hoogte van alle vorderingen. Op advies van onze partner Microsoft, testen wij momenteel met onze supportafdeling een nieuwe methode. Hiermee

Wij organiseren de nieuwe Klantenraad op donderdag 21 september 2017. Noteer deze datum alvast in de agenda. Nadere informatie volgt

Vorig jaar vond onze eerste Klantenraad plaats. Het doel van de Klantenraad is de communicatie tussen de klant en Nubix naar een hoger niveau te tillen en daarmee de dienstverlening te verbeteren. Om te horen of wij de juiste koers varen en goed inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten, organiseren wij onze tweede

Na een periode van voorbereidingen, veel workshops en veranderingen werd besloten om de eerste bijeenkomst van de Klantenraad op 22 september te plannen. De bedoeling was om tijdens deze bijeenkomst van idee├źn te wisselen met enkele van onze klanten. Deze groep van klanten noemen wij de Klantenraad. Het doel van de Klantenraad is de communicatie

  Routebeschrijving Per auto: * A1 richting Utrecht, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Hengelo * A35 richting Enschede * Op de A35 afslag 27 (Hengelo-zuid/Haaksbergen) * Einde afslag richting Haaksbergen * Bij de rotonde in Beckum linksaf richting Boekelo, vanaf hier staan er borden van het hotel * Na 3,7 kilometer linksaf. Aan het eind van deze weg ligt de oprit van het hotel aan

Afgelopen woensdag hebben we een nieuwe interne meeting m.b.t. de klantenraad gehad. Wij richten ons in dit stadium op het onderzoek hoe onze dienstverlening er in de toekomst uit gaat zien. Gaan we werken met Managed services? Moeten we een bepaald niveau van support verplichten bij onze producten, denk aan het verplicht stellen van updates,