FORGOT YOUR DETAILS?

Storingen

Op dit moment zijn de volgende storingen bij ons bekend:

  • Dinsdag 10 december - 15:13 uur - Storing telefonie
    Meerdere klanten ervaren op dit moment een storing met de telefonie. We zijn aan het onderzoeken waar het probleem vandaan komt. Wij zijn zelf ook telefonisch niet bereikbaar!
    Status: Opgelost
  • Maandag 28 oktober - 10:22 uur - Storing VoXX
    Op dit moment is er een storing gaande bij VoXX, hierdoor kunnen toestellen zich niet aanmelden. Als het wenselijk is kunnen wij het nummer doorschakelen naar een mobiel telefoonnummer. Neem in dat geval contact met ons op!
    Status: Opgelost
  • Donderdag 24 oktober - 8:53 uur - Storing Ziggo telefonie
    Op dit moment is er een algehele telefoniestoring. De engineers van Ziggo zijn ermee bezig. Het is nog niet duidelijk hoelang de storing zal duren.
    Update: 13:38 uur - De problemen met spraakkwaliteit zouden opgelost moeten zijn. Ondervind je hier nog hinder van? Laat het ons dan weten. De bereikbaarheidsstoring is nog niet verholpen.
    Update: 14:51 uur - Zowel de bereikbaarheidsstoring als de spraakkwaliteit storing spelen nog, we verwachten over enkele ogenblikken een nieuwe update te kunnen geven.
    Update: 15:14 uur - Ziggo heeft een DNS-wijziging doorgevoerd. Het advies is om de router een herstart te laten geven (enkele seconden ontkoppelen van de stroom). Echter het is niet zeker dat de problemen daarmee verholpen zijn. Heb je dit geprobeerd en heeft dit geholpen? Laat het ons dan weten!
    Update: 25 oktober 8:43 uur - Het probleem is gevonden in een slecht functionerende netwerkswitch. Door isolatie van de netwerkswitch verdween de packet-loss en ziet Ziggo weer goed werkend verkeer op diverse Ziggo telefonie diensten waaronder de diensten op het Ziggo PortaOne platform. De engineers blijven werken aan een definitieve oplossing.
    Status: Opgelost
  • Dinsdag 6 augustus - 17:00 uur - Storing Magehost
    Meerdere klanten ervaren op dit moment problemen op hun webshop. Dit komt door netwerkproblemen bij de hostingpartij. Ze zijn momenteel bezig met het verhelpen van het probleem.\
    Status: Opgelost
  • Donderdag 6 juni 2019 - 13:12 uur - Storing Ziggo
    Meerdere klanten en partners kunnen hinder ondervinden van de spraakkwaliteit van de vaste telefoniediensten.Onze engineers zijn bezig om de oorzaak te vinden om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
    Status: Opgelost
TOP
×
Show

Support

1 WhatsApp: 06 107 52 906
2 E-mail: support@nubix.nl
3 Telefoon: 085 77 399 33

Het kan zijn dat we vragen om mee te kijken. Daar gebruiken wij Teamviewer voor. Klik op de juiste versie om Teamviewer te openen:

TeamViewer

Openingstijden

Maa-Vrij 08:30 - 17:00
Zat - Zon gesloten

TAG CLOUD