SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
VRAGEN? STUUR ONS EEN WHATSAPP OF BEL ONS: 085 77 399 33 Download hier TeamViewer
  • LOGIN

Nubix

Nubix

Nubix is jouw strategische partner op IT-gebied! Dagelijks werken wij gezamenlijk aan de beste IT-oplossingen.

T 085 77 399 33
Email: support@nubix.nl

Nubix ICT | VoIP | WEB | CRM
Hengelosestraat 1, 7482 AA, Haaksbergen<br> KvK: 52297764 Enschede

Open in Google Maps
  • HOME
  • ONZE DIENSTEN
  • OVER ONS
  • WERKWIJZE
  • BLOG
  • VACATURES4
  • STORINGEN
  • CONTACT
  • Home
  • Blog
  • Nubix
  • Iemand uit dienst? Wat te doen?

Iemand uit dienst? Wat te doen?

zondag, 31 oktober 2021 / Categorie: Nubix

Iemand uit dienst? Wat te doen?

Uit dienst protocol

Veel mensen weten wat er moet gebeuren als iemand in dienst komt. Vaak wordt er een werkplek gecreëerd, zoals een laptop bestellen, bureau en stoel regelen, account aanmaken, telefoonnummer regelen, een auto misschien, visitekaartjes eventueel laten maken, etc.

Maar wat is het protocol als iemand uit dienst gaat?
Vaak worden de laptop, telefoon en (auto)sleutels ingeleverd. Het vakantiegeld wordt verrekend met de laatste vrije dagen, het laatste salaris wordt uitbetaald en dan? Hoe goed iemand ook afscheid neemt, want die dingen gebeuren nu eenmaal, het is wel wijs om nog meer zaken te regelen. En het is dan ook verstandig om hiervoor een uit dienst protocol te schrijven en na te leven.

Het email account wordt tijdelijk doorgeschakeld met een ‘out of office’ en na een tijdje wordt deze opgeheven. Maar je zou eigenlijk ook moeten nadenken over wachtwoorden van het netwerk, leveranciers portals, etc.

  • E-mail door laten sturen (tijdelijk)
  • E-mail account back up maken
  • E-mail account verwijderen: datum vastleggen
  • Inlog gegevens veranderen van hoofdportal, web portal, leveranciers, etc.
    Maak een lijst hiervan.

Als je deze stappen doorloopt, verkleinen we de kans op fouten, dataverlies of hacks, en dergelijke. Dit is ook heel goed te automatiseren. Microsoft 365 kent verschillende tools om dit te doen.

Bij Nubix hebben we dit vastgelegd in Microsoft 365 OneNote. Al onze processen zijn hier terug te vinden. Maar ook door iedereen in te lezen binnen Nubix. Middels In2CRM hebben we het in dienst en uit dienst proces geautomatiseerd. Zodat de kans op achterdeur foutjes afneemt en het proces ook gewoon geborgd is. Structuur in processen binnen organisaties verkleint sowieso de kans op fouten. Mocht je hier meer over willen weten, neem dan contact met ons op, we spreken het graag eens door.

  • Tweet
Tagged under: in2crm, microsoft, office365, onenote, protocol, uitdienst

Recente blog’s

  • Werken bij Nubix

    Opzoek naar een uitdagende functie in de IT? Be...
  • My-Connect integreren met Microsoft Teams

    Het is nu mogelijk om My-Connect te koppelen me...
  • Nubix helpt de Oekraïense vluchtelingen

    Begin dit jaar heeft de gemeente Haaksbergen op...
  • Vakantieplanning

    Reserveer vooraf support van Nubix...
  • Onze Nubix racedag was een groot succes

    Wij hebben onze Nubix Racedag gevierd op 20 mei...

Archief

  • juni 2022
  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • november 2021
  • oktober 2021
  • september 2021
  • juli 2021
  • juni 2021
  • mei 2021
  • april 2021
  • maart 2021
  • februari 2021
  • januari 2021
  • november 2020
  • oktober 2020
  • september 2020
  • juni 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • november 2019
  • oktober 2019
  • augustus 2019
  • juni 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • februari 2019
  • januari 2019
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017

Categorieën

  • Nubix

© 2018 Nubix B.V. | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring

TOP
×
Show

Support

1 WhatsApp: 06 107 52 906
2 E-mail: support@nubix.nl
3 Telefoon: 085 77 399 33

Het kan zijn dat we vragen om mee te kijken. Daar gebruiken wij Teamviewer voor. Klik op de juiste versie om Teamviewer te openen:

TeamViewer

Openingstijden

Maa-Vrij 08:30 - 17:00
Zat - Zon gesloten

SEARCH

RECENT POSTS

  • Werken bij Nubix

  • My-Connect integreren met Microsoft Teams

  • Nubix helpt de Oekraïense vluchtelingen

TAG CLOUD

15 jaar app authenticatie bedrijfsleven bedrijfsprocessen bestellen beveiliging Bi big data Business Intelligence cloud cyber security duo efficient feestdagen gemak groei inzichtelijk licentie magento microsoft microsoft office nubiconnect nubix onlinewinkelvloer oplossingen procesoptimalisatie ruckus Security software support Teams tijdswinst tips toekomst veiligheid visueel voip wachtwoord webshop wi-fi wijzigingen winkelervaring zorg zorginstelling