CRM

Wat is CRM?

Iedere organisatie wil toch goed voor zijn klanten zorgen? Stelt u zich eens voor, een systeem dat helpt al uw relaties gestructureerd vast te leggen, een systeem dat helpt om uw relaties op deze manier op en uit te bouwen tot langdurige en winstgevende klantrelaties.

De afkorting CRM staat voor Customer Relationship Management. In dit programma kunnen al uw klanten op een gestructureerde manier worden vastgelegd. Niet alleen klanten, maar ook andere relaties, denk aan leveranciers en partners, vinden een plek in dit systeem.

In2CRM

Nubix biedt het CRM-systeem In2CRM aan. In2CRM legt verbindingen tussen medewerkers, relaties, personen, projecten, producten, bedrijfsprocessen en technologie. Het systeem stelt u in staat om potentiële nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden.

Alle interacties met de relaties die zijn vastgelegd in In2CRM kunnen geregistreerd en teruggevonden worden. Op deze manier is iedere gebruiker van In2CRM op de hoogte van wat er is gebeurd en wat er moet gaan gebeuren voor de verschillende relaties.

In2CRM gaat verder dan alleen het vastleggen van contactmomenten en afspraken met relaties. Het helpt u met het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en automatiseert routinematige taken. Door het delen van relevante klantinformatie binnen uw organisatie krijgen medewerkers de mogelijkheid om beter met elkaar samen te werken. In2CRM leidt zo tot een efficiënter werkende organisatie en levert hierdoor uiteindelijk betere commerciële resultaten op.

Is In2CRM van Nubix ook wat voor u?

Voldoet uw organisatie aan een of meer van onderstaande kenmerken? Dan is In2CRM van Nubix waarschijnlijk geschikt voor uw organisatie.

  • Business to Business (to Consumer);
  • Projectgericht;
  • Handel, industrie of zakelijke dienstverlening;
  • Specialistische producten;
  • Klantgedreven;
  • Veel producten met hoge omloopsnelheden;
  • Innovatief;
  • (Inter)nationale markten.

In2CRM van Nubix, wat is het doel?

Bijna elk bedrijf kan grote voordelen behalen door gebruik te maken van een CRM-strategie. Voor een klein deel zit dit in het reduceren van de kosten door efficiënter te werken, maar ook het vergroten van de omzet is een resultaat hiervan. In2CRM van Nubix helpt uw organisatie om efficiënt, effectief en transparant te zijn en zo dingen goed te doen. Efficiënt doordat voor eenzelfde resultaat minder handelingen nodig zijn, niet meer zoeken om aan informatie te komen en direct de goede informatie op uw beeldscherm. Effectief door de juiste acties te doen. Transparant binnen de organisatie. In2CRM zorgt ervoor dat iedereen het juiste stukje informatie krijgt.

Het voordeel van In2CRM van Nubix

Elke organisatie heeft zijn eigen wensen. Nubix stemt daarom het CRM-systeem helemaal op uw behoeften af. In2CRM van Nubix draait om vijf belangrijke basiselementen, namelijk:

  • Uw eigen organisatie en medewerkers;
  • Uw relaties;
  • De mensen die daar werken;
  • De projecten waar u samen aan werkt;
  • De producten of diensten die u aanbiedt.

Deze basisfuncties van In2CRM breiden wij graag voor u uit met een aantal speciale opties, waardoor het systeem nog beter aansluit bij uw bedrijfsbehoeftes.
Zo kunt u bijvoorbeeld onderstaande opties toevoegen:

  • Credit management en debiteurenbewaking;
  • Inkoopmanagement, goede verkoop begint bij goede inkoop;
  • Logistiek als onderdeel van CRM;
  • Centrale productinformatie.

Gemakkelijk gegevens uit In2CRM integreren naar ander systemen? Dat kan met de volgende koppelingen:

  • MS-Outlook / MS-Exchange
  • MS-Office
  • IMAP
  • Lotus Notes
  • ERP interfaces (vraag ons naar de mogelijkheden)
  • Tal van webservices zoals Kamer van Koophandel, Creditsafe, Bouwplannen van RBI en SDU, Postcodetabellen, Marktselect en De telefoongids.

Nieuwsgierig geworden? Wij gaan graag met u in gesprek om de mogelijkheden voor uw organisatie te bekijken.