×

Support

1 WhatsApp: 06 107 52 906
2 E-mail: support@nubix.nl
3 Telefoon: 085 77 399 33

Het kan zijn dat we vragen om mee te kijken. Daar gebruiken wij Teamviewer voor. Klik op de juiste versie om Teamviewer te openen:

Windows systeem Apple systeem Linux systeem

Openingstijden

Maa-Vrij 08:30 - 17:00
Zat - Zon gesloten

SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
VRAGEN? STUUR ONS EEN WHATSAPP: 06 10 75 2906 OF BEL ONS: 085 77 399 33 TEAMVIEWER: Windows systeem
  • LOGIN
  • SUPPORT

Nubix

Nubix

Nubix is jouw strategische partner op IT-gebied! Dagelijks werken wij gezamenlijk aan de beste IT-oplossingen.

T 085 77 399 33
Email: support@nubix.nl

Nubix ICT | VoIP | WEB | CRM
Twijnerstraat 22, 7481 KL, Haaksbergen
KvK: 52297764 Enschede

Open in Google Maps
  • HOME
  • ONZE DIENSTEN
  • OVER ONS
  • WERKWIJZE
  • BLOG
  • VACATURES3
  • STORINGEN
  • CONTACT
  • Home
  • CRM van Nubix
20 februari 2019

CRM van Nubix

CRM van Nubix

Wat is CRM?
Iedere organisatie wil haar klanten zo goed mogelijk bedienen. Nubix biedt een compleet en gebruiksvriendelijk systeem dat helpt alle relaties gestructureerd vast te leggen. Zo kan je jouw relatienetwerk onderhouden en uitbouwen.

De afkorting CRM staat voor Customer Relationship Management. In dit programma kunnen alle klanten op een gestructureerde manier worden vastgelegd. Niet alleen klanten, maar ook andere relaties zoals leveranciers en partners vinden een plek in dit systeem.

In2CRM
Nubix biedt CRM-systeem In2CRM aan. Dit professionele systeem legt verbindingen tussen medewerkers, relaties, personen, projecten, producten, bedrijfsprocessen en technologie. Het systeem stelt jou in staat om potentiële nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden. Alle interacties met de relaties die zijn vastgelegd in In2CRM kunnen geregistreerd en teruggevonden worden. Op deze manier is iedere gebruiker van In2CRM op de hoogte van wat er gebeurt en welke acties moeten worden ondernomen.

In2CRM gaat verder dan alleen het vastleggen van afspraken en contactmomenten met relaties. Het helpt met het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en automatiseert routinematige taken. Door het delen van relevante klantinformatie binnen je organisatie, krijgen medewerkers de mogelijkheid om efficiënt samen te werken. In2CRM leidt zo tot een efficiënt werkende organisatie en dit levert commercieel gezien betere resultaten op.

Interesse in wat In2CRM van Nubix voor jouw organisatie kan betekenen?
Als je organisatie aan één of meer van onderstaande kenmerken voldoet? Dan is de kans groot dat In2CRM van Nubix geschikt is voor jouw organisatie:
• Business to Business (to Consumer);In2CRM
• Projectgericht;
• Handel, industrie of zakelijke dienstverlening;
• Specialistische producten;
• Klant gedreven;
• Veel producten met hoge omloopsnelheden;
• Innovatief;
• (Inter)nationale markten.

Een organisatie kan grote voordelen behalen door gebruik te maken van een CRM-strategie. Voor een klein deel zit dit in het reduceren van de kosten door efficiënter te werken, maar ook het vergroten van de omzet is een resultaat hiervan. In2CRM van Nubix helpt een organisatie om efficiënt, effectief en transparant te zijn. Efficiënt doordat voor hetzelfde resultaat minder handelingen nodig zijn. Niet meer zoeken om aan informatie te komen. Zo heb je direct de goede informatie op het beeldscherm. Effectief door de juiste acties te doen. En het levert transparantie op binnen de organisatie. In2CRM zorgt ervoor dat iedereen het juiste stukje informatie krijgt.

Het voordeel van In2CRM van Nubix
Elke organisatie heeft zijn eigen wensen. Nubix stemt daarom het CRM-systeem helemaal af op jouw behoeften. In2CRM van Nubix draait om een aantal belangrijke basiselementen, namelijk:
• Jouw eigen organisatie, medewerkers en relaties;
• De mensen die daar werken;
• De projecten waar je samen aan werkt;
• De producten en diensten die je biedt.

Deze basisfuncties van In2CRM breiden wij graag uit met een aantal speciale opties, waardoor het systeem nog beter aansluit bij de bedrijfsbehoeftes.

De volgende opties kunnen toegevoegd worden:
• Creditmanagement en debiteurenbewaking;
• Inkoopmanagement;
• Logistiek als onderdeel van CRM;
• Centrale productinformatie.

Gemakkelijk gegevens uit In2CRM integreren naar ander systemen? Dat kan met de volgende kop-pelingen:
• MS-Outlook/MS-Exchange;
• MS-Office;
• IMAP;
• Lotus Notes;
• ERP interfaces;
• Webservices zoals Kamer van Koophandel, Creditsafe, Bouwplannen van RBI en SDU, Post-codetabellen, Marktselect de Telefoongids.

Nieuwsgierig geworden? Wij gaan graag met jou in gesprek om de mogelijkheden voor je organisatie te bekijken.

Haaksbergen, Twente, Overijssel

Recente blog’s

  • Office Lens integratie met de OneDrive app

    Office Lens is een applicatie waarmee je gemakk...
  • E-mailhandtekeningen met Exclaimer

    Zakelijk mailen doen we allemaal, de meesten vi...
  • Een digitale oplossing voor het verlies van aflevermateriaal

    Het verdwijnen van (aflever)materiaal is herken...
  • Het einde van de ondersteuning op Windows 7

    Microsoft heeft besloten op 14 januari 2020 te ...
  • Training: Meer halen uit Office365

    Steeds meer bedrijven maken de overstap naar Of...

Archief

  • januari 2019
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017

Categorieën

  • CRM
  • Geen categorie
  • ICT
  • VoIP
  • WEB

© 2018 Nubix B.V. | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring

TOP
×
Show
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Dit doen we om de website goed te laten functioneren en gebruikersvriendelijker te maken. Door verder te navigeren op de website of door deze melding te sluiten geeft u toestemming voor het gebruik van cookies.OkMeer informatie