Freek Jan ter Haar
by Freek Jan ter Haar

Vanaf 1 december 2018 heeft Nubix een aantal medewerkers aangesteld tot Planner. Hiermee proberen wij het inplannen van issuemeldingen nog beter te stroomlijnen. Hoe dit is ontstaan, en waarvoor je terecht kunt bij onze planners, leggen we graag aan jou uit!

Support
De Supportafdeling is het eerste aanspreekpunt en veel van onze klanten hebben hier regelmatig mee te maken. Wij hebben gemerkt dat de Supportafdeling eigenlijk twee belangrijke taken heeft: vragen aannemen en issues inplannen. Om deze issuemeldingen beter te stroomlijnen, hebben we besloten om een extra afdeling op te richten: de afdeling Planning. Op deze manier nemen we de planning bij de Supportmedewerker uit handen en is voor iedereen duidelijk waar de verantwoording van de planning ligt.

Planning
Naast de Supportmedewerker hebben we vanaf 1 december 2018 een aantal medewerkers aangesteld tot Planner. Een Planner is één dag per week verantwoordelijk voor de planning van alle binnenkomende en lopende issues. Vanaf dat moment is de Supportmedewerker enkel nog verantwoordelijk is voor het aannemen en het registreren van de vraag. Deze medewerker doet vanaf dat moment geen toezeggingen meer over wanneer een issue wordt opgelost, tenzij dit met Planning is besproken. De Planner neemt nadat de vraag is aangenomen het stokje over van de Supportmedewerker en daarmee proberen wij een betere communicatie te garanderen.

Heb je vragen over planning? Of wil je graag direct een afspraak maken met één van onze medewerkers? Neem dan contact op met één van onze planners op het nummer: +31852738715.

Geplaatst in categorie Nubix
Vorige
Alle berichten
Volgende

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

Facebook Twitter Linkedin