SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
VRAGEN? STUUR ONS EEN WHATSAPP OF BEL ONS: 085 77 399 33 Download hier TeamViewer
  • LOGIN

Nubix

Nubix

Nubix is jouw strategische partner op IT-gebied! Dagelijks werken wij gezamenlijk aan de beste IT-oplossingen.

T 085 77 399 33
Email: support@nubix.nl

Nubix ICT | VoIP | WEB | CRM
Hengelosestraat 1, 7482 AA, Haaksbergen<br> KvK: 52297764 Enschede

Open in Google Maps
  • HOME
  • ONZE DIENSTEN
  • OVER ONS
  • WERKWIJZE
  • BLOG
  • VACATURES4
  • STORINGEN
  • KENNISSESSIES
  • CONTACT
  • Home
  • Blog
  • Nubix
  • In2CRM cs: laatste wijzigingen

In2CRM cs: laatste wijzigingen

dinsdag, 21 december 2021 / Categorie: Nubix

In2CRM cs: laatste wijzigingen

Nieuwste update:

Field Themes in In2CRm cs

Met Field Themes kun je onder andere een standaard opmaak instellen waar nieuwe velden mee aangemaakt worden. Zo is het makkelijker om formulieren helemaal in eigen huisstijl te ontwerpen en dit als standaard sjabloon in te stellen.

Maar je kan er nog veel meer mee. Zo kan er ook een standaard keuze veld gemaakt worden. Dit is bijvoorbeeld handig waarbij je vragen hebt, die beantwoord kunnen worden met: ja/ nee/ nvt. Zo hoeft niet iedere keer de opmaak en keuzes van andere velden gekopieerd te worden.
Ook kan je denken aan standaard werkbonnen, service formulieren, uren briefjes, etc.

Wil je weten hoe dit werkt, dan kunnen we hierin adviseren en ondersteunen.

SQL-connectoren

Na de update in november zijn er wijzigingen aangebracht die van invloed kunnen zijnop de ingestelde SQL-connectoren. Na deze update zullen alleen SQL server verbindingen toegelaten worden die een TLS encryption hebben van 1.2 of hoger. Het kan dus zo zijn dat oude SQL-connecteren niet meer zullen werken wanneer deze op de verouderde versie zitten. Wij adviseren om te controleren op welke versie jouw SQL-connectoren draaien en of deze een upgrade nodig hebben naar een nieuwere versie.

REST- connector

In het verleden wat het alleen mogelijk om via een GET-connector een Data source op te halen vanuit de niet-standaard oplossingen. Nu is het ook mogelijk om met een REST-connector je Data source te vullen. Op die manier is het makkelijker om standaard API’s aan te roepen in plaats van dat een eigen webservice gebouwd moet worden. Voor wie de oude GET-connector gebruikte, deze is nu hernoemd naar Platform sync.

Meertalige formulieren

Met support voor meertalige Screen ontwerpen is het nu ook mogelijk om een formulier meertalig te maken. In de Form Designer kun je nu een nieuwe toggle language optie vinden. Je kan de taal aanpassen en je eigen vertalingen maken. De gebruikers van de site zullen de formulieren zien in de taal die ze kiezen bij het inloggen. De vertalingen zijn ook toegankelijk via Excel imports.

Prullenbak
Het is iedereen wel eens overkomen. Heb je per ongeluk het verkeerde formulier of data verwijderd. Wanneer dit gebeurd zal dit formulier eerst in “Trash” komen onder Organization & Users. Hier wordt het dan ook nog eens 30 dagen bewaard. Vanuit hier kan je het dus weer gewoon terug plaatsen. Maar na 30 dagen wordt het echt verwijderd.

Cache
Wanneer je een lange tijd op je apparaat aan het werk bent, kan het zijn dat het systeem  trager synchroniseert en er issues optreden. In dat geval kan het lonen om je cache op je apparaat te legen. Bij Android kan dit via Instellingen > Apps > In2CRM > Opslag > Cache legen.
Bij iOS kan dit door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Omdat er ook regelmatig issues voor bij gewijzigde Data sources. Ook dan is het legen van de cache in veel gevallen de oplossing.

In ontwikkeling

Uiteraard blijft In2CRM ontwikkelen. We zijn bezig om een 2 Factor Authentication te maken, zodat het gebruik nog veiliger wordt gemaakt voor gebruikers en er geen ongenodigde gasten in je systeem komen.
We werken ook aan het wijzigen van een veld-type en het automatisch genereren van een data name op basis van de titeltekst.

Uiteraard houden we je van nieuwe updates op de hoogte in onze nieuwsbrief. Mocht je vragen hebben, neem contact met ons op.

  • Tweet
Tagged under: in2crm cs, updates, wijzigingen

Recente blog’s

  • Nubix officieel partner van Brother

    We zijn trots om aan te kunnen kondigen dat we ...
  • Even voorstellen; Marijn Welmerink

    Marijn is 22 jaar en woont in Neede. Vorig jaar...
  • Wat heeft een brand in je bedrijf te maken met het veilig achterlaten van je werkplek?

    Bij een brandmelding of brandoefening rent iede...
  • Even voorstellen; Clint Ellenbroek.

    Clint is 19 jaar en is vorig jaar begonnen met ...
  • Wat heeft een brand in je bedrijf te maken met het veilig achterlaten van je werkplek?

    Bij een brandmelding of brandoefening rent iede...

Archieven

  • 2023
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2022
    • november
    • oktober
    • september
    • augustus
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2021
    • december
    • november
    • oktober
    • september
    • juli
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2020
    • november
    • oktober
    • september
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2019
    • november
    • oktober
    • augustus
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2018
    • november
    • oktober
    • september
    • juli
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2017
    • december
    • november

Archief

Categorieën

  • Nubix

© 2018 Nubix B.V. | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring

TOP
  • Whatsapp
  • Nubix portal
  • Teamviewer
×
Show

Support

1 WhatsApp: 06 107 52 906
2 E-mail: support@nubix.nl
3 Telefoon: 085 77 399 33

Het kan zijn dat we vragen om mee te kijken. Daar gebruiken wij Teamviewer voor. Klik op de juiste versie om Teamviewer te openen:

TeamViewer

Openingstijden

Maa-Vrij 08:30 - 17:00
Zat - Zon gesloten

SEARCH

RECENT POSTS

  • Nubix officieel partner van Brother

  • Even voorstellen; Marijn Welmerink

  • Wat heeft een brand in je bedrijf te maken met het veilig achterlaten van je werkplek?

TAG CLOUD

15 jaar app authenticatie bedrijfsleven belangrijk beveiliging bronnen communicatie crm cyber security duo efficient feestdagen google ict in2crm in2crm cs inzichtelijk leren licentie maatwerk magento Magento2 microsoft microsoft office mogelijkheden nubix overzichtelijk procesoptimalisatie schoonmaken Security software support Teams tips toekomst vakantie veiligheid visueel viva voip wachtwoord werknemerservaring wijzigingen zonnebril