SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
VRAGEN? STUUR ONS EEN WHATSAPP OF BEL ONS: 085 77 399 33 Download hier TeamViewer
  • LOGIN

Nubix

Nubix

Nubix is jouw strategische partner op IT-gebied! Dagelijks werken wij gezamenlijk aan de beste IT-oplossingen.

T 085 77 399 33
Email: support@nubix.nl

Nubix ICT | VoIP | WEB | CRM
Hengelosestraat 1, 7482 AA, Haaksbergen<br> KvK: 52297764 Enschede

Open in Google Maps
  • HOME
  • ONZE DIENSTEN
  • OVER ONS
  • WERKWIJZE
  • BLOG
  • VACATURES4
  • STORINGEN
  • CONTACT
  • Home
  • Blog
  • Nubix
  • Nieuwe klantcase Techno Trend

Nieuwe klantcase Techno Trend

woensdag, 24 augustus 2022 / Categorie: Nubix

Nieuwe klantcase Techno Trend

Techno Trend verkoopt en verhuurd industriële persen en telsorteerinrichtingen voor onder andere groothandelaren, supermarkten en distributiecentra. Bij de aansturing van hun processen werd nog veel gebruikt gemaakt van papier. Dit zorgt voor veel extra en onnodige handelingen.  

Onze Nubix oplossing

Door slim gebruik te maken van het In2CRM pakket en de door Nubix ontwikkelde app is het gehele proces, van het eerste klantcontact tot en met de facturatie, papierloos gemaakt. Voorheen simpele taken als het overtypen van bestellingen zijn hiermee overbodig en is de kans op fouten kleiner gemaakt. Door deze optimalisatie zijn veel medewerkers met een administratieve functie doorgegroeid naar een functie met een controlerende rol. Omdat medewerkers nu kunnen vertrouwen op een geautomatiseerd systeem die hun administratieve taken nu uitvoeren, kunnen zij zich nu toespitsen op het verhogen van de kwaliteit en waarde toevoegen aan de bijbehorende processen. Hiermee helpt Nubix om Tecchno Trend als geheel naar een hoger plan te tillen.


Welke maatwerk oplossingen heeft Nubix ontwikkeld

Een van deze ontwikkelingen is en systeem waardoor de aansturing van monteurs vanuit In2CRM gedaan kan worden. Maar ook een proces als het klaarzetten van een verkoopfactuur dat hoort bij een klantopdracht is geautomatiseerd.

Bij het digitaliseren van deze processen wordt uiteraard rekening gehouden met alle klantafspraken, geen enkele klant is immers hetzelfde. Zo kan er per klant aangegeven worden wat de uurtarieven, voorrijdkosten of artikelprijzen zijn. Zo kan er bij een monteur bijvoorbeeld rekening gehouden worden met het moment waarop hij zijn werk uitvoert, weekend of ‘s nachts en wordt automatisch het uurtarief daarop aangepast.

Er is een koppeling gemaakt met het boekhoudpakket Exact, zodat verzonden facturen met een druk op de knop met Exact kunnen worden gesynchroniseerd. Het beheren van betalingscondities en betaaltermijnen wordt ook in In2CRM uitgevoerd (met een koppeling vanuit Exact).

Conclusie

Omdat we op regelmatige basis met elkaar communiceerden en beschikbaar waren, konden we snel reageren als er een scope wijziging plaats vond. De samenwerking in deze case is wat ons betreft de sleutel tot succes en daar zijn we blij mee.

  • Tweet
Tagged under: in2crm, innovatie, maatwerk, nubix, optimaliseren, papierloos, procesoptimalisatie, samenwerken, techno trend, trots

Recente blog’s

  • We stellen aan je voor: onze nieuwe collega Debbie!

    We stellen aan je voor: onze nieuwe collega Deb...
  • Onze stagiair Lars Natter is geslaagd!

    Zijn afstudeeropdracht ging over hoe Nubix de ...
  • Heb jij een productiebedrijf en is deze plattegrond herkenbaar?

    Graag weten hoe een IT bedrijf je kan helpen me...
  • Winnaar kartworkshop en ervaringen op de bouwbeurs

    Lees hier meer over onze ervaringen op de bouwb...
  • 2FA

    Met dubbele authenticatie (soms authenticatie i...

Archieven

  • 2023
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2022
    • november
    • oktober
    • september
    • augustus
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2021
    • december
    • november
    • oktober
    • september
    • juli
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2020
    • november
    • oktober
    • september
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2019
    • november
    • oktober
    • augustus
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2018
    • november
    • oktober
    • september
    • juli
    • juni
    • mei
    • april
    • maart
    • februari
    • januari
  • 2017
    • december
    • november

Archief

Categorieën

  • Nubix

© 2018 Nubix B.V. | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring

TOP
  • Whatsapp
  • Nubix portal
  • Teamviewer
×
Show

Support

1 WhatsApp: 06 107 52 906
2 E-mail: support@nubix.nl
3 Telefoon: 085 77 399 33

Het kan zijn dat we vragen om mee te kijken. Daar gebruiken wij Teamviewer voor. Klik op de juiste versie om Teamviewer te openen:

TeamViewer

Openingstijden

Maa-Vrij 08:30 - 17:00
Zat - Zon gesloten

SEARCH

RECENT POSTS

  • We stellen aan je voor: onze nieuwe collega Debbie!

  • Onze stagiair Lars Natter is geslaagd!

  • Heb jij een productiebedrijf en is deze plattegrond herkenbaar?

TAG CLOUD

15 jaar app authenticatie bedrijfsleven belangrijk beveiliging crm cyber security duo efficient feestdagen geordend google ict in2crm in2crm cs inzichtelijk licentie maatwerk magento Magento2 microsoft microsoft office nubix opgeruimd patchkast procesoptimalisatie schoonmaken Security software support Teams tips toekomst vakantie veiligheid veranderingen visueel viva voip voorbereiden wachtwoord werknemerservaring wijzigingen zonnebril