Jeroen Luttikholt
by Jeroen Luttikholt

Voor veel van onze klanten, waren fouten bij het overtikken van bestellingen en het verwerken van profielen een veelvoorkomend probleem. Daarnaast kostte het controleren van toeslagen voor kleuren en lengtes veel tijd tijdens het facturatieproces. Om deze problemen aan te pakken, hebben we bij Nubix een op maat gemaakte digitale oplossing ontwikkeld die gericht is op efficiënte bestellingen en facturatie.

 

ONZE OPLOSSING

Door slim gebruik te maken van het In2CRM pakket en de door Nubix ontwikkelde app is het gehele proces, van het eerste klantcontact tot en met de facturatie, papierloos gemaakt. Voorheen simpele taken als het overtypen van bestellingen zijn hiermee overbodig en is de kans op fouten kleiner gemaakt. Door deze optimalisatie zijn veel medewerkers met een administratieve functie doorgegroeid naar een functie met een controlerende rol. Omdat medewerkers nu kunnen vertrouwen op een geautomatiseerd systeem die hun administratieve taken nu uitvoeren, kunnen zij zich nu toespitsen op het verhogen van de kwaliteit en waarde toevoegen aan de bijbehorende processen. Hiermee helpt Nubix om Techno Trend als geheel naar een hoger plan te tillen.

 

HET RESULTAAT

Een van deze ontwikkelingen is en systeem waardoor de aansturing van monteurs vanuit In2CRM gedaan kan worden. Maar ook een proces als het klaarzetten van een verkoopfactuur dat hoort bij een klantopdracht is geautomatiseerd.

Bij het digitaliseren van deze processen wordt uiteraard rekening gehouden met alle klantafspraken, geen enkele klant is immers hetzelfde. Zo kan er per klant aangegeven worden wat de uurtarieven, voorrijdkosten of artikelprijzen zijn. Zo kan er bij een monteur bijvoorbeeld rekening gehouden worden met het moment waarop hij zijn werk uitvoert, weekend of ‘s nachts en wordt automatisch het uurtarief daarop aangepast.

Er is een koppeling gemaakt met het boekhoudpakket Exact, zodat verzonden facturen met een druk op de knop met Exact kunnen worden gesynchroniseerd. Het beheren van betalingscondities en betaaltermijnen wordt ook in In2CRM uitgevoerd (met een koppeling vanuit Exact).Met deze geavanceerde oplossing voor efficiënte bestellingen en facturatie heeft Nubix geholpen om operationele processen te stroomlijnen, fouten te minimaliseren en de algehele productiviteit te verhogen. Dit project illustreert onze toewijding aan het verbeteren van bedrijfsprocessen door middel van slimme digitale oplossingen en benadrukt de voordelen van automatisering in de moderne bedrijfsvoering.

Omdat we op regelmatige basis met elkaar communiceerden en beschikbaar waren, konden we snel reageren als er een scope wijziging plaats vond. De samenwerking in deze case is wat ons betreft de sleutel tot succes en daar zijn we blij mee.

Posted in Nubix
Previous
All posts
Next

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

WordPress Cookie Notice door Real Cookie Banner