Nubix
Jeroen Luttikholt
by Jeroen Luttikholt

En hoe zorg je ervoor dat je collega’s ook overzicht houden? Wij hebben een mooi voorbeeld, dat wij voor Steen! Rotterdam hebben mogen maken.


Wij zijn begonnen met een basis CRM systeem. Zodat het gebruik van de vele Excel lijsten voorheen, samengevoegd werden in één portal of app. Zo konden collega’s te alle tijde de gemaakte afspraken van iedere klant inzien en daarop sturen. En vanuit dit systeem konden we offertes uitbrengen, opdrachten bevestigen, etc.

Later is dit verder uitgebreid met een bestel app. De projecten van tegenwoordig zijn groter en complexer en steeds meer informatie moet inzichtelijk zijn. Dus we hebben er een bestel tool aan toegevoegd, waar ook de projectontwikkelaar gelijk op de juiste producten zit, voor het juiste project en deze gelijk kan bestellen.

Aldus ‘Yuri Warren’ van Steen! Rotterdam:
“Onze klanten zijn onder andere architecten, projectontwikkelaars. En we merkten al snel, dat hun ook behoefte hadden aan het snel en efficiënt ‘bijbestellen’ van een bepaalde steen, die ze op dat moment te kort hadden voor een project. Hoe mooi is dat, dat dit ook gelijk online besteld kon worden, zonder dat ze eerst hoefde te controleren of ze wel de juiste steen bestelden. Dus alle data inzichtelijk en minder faalkosten, betekend ook dat we vaker projecten kunnen bezoeken en onze klanten beter van dienst kunnen zijn”

Bekijk onderstaande video, waarin heel duidelijk wordt uitgelegd hoe en waarom!

Geplaatst in categorie Nubix
Vorige
Alle berichten
Volgende

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

Facebook Twitter Linkedin